Access & glødende kul

Den 24. november inviterede Strålfors i Danmark til kokkeskole i Grilleriets fantastiske lokaler i København. Og det blev en aften i madens tegn med grillen i centrum. Men inden konkurrencen kunne gå i gang, blev der også budt på åndelig føde i form af en

grilleriet_access_1L.jpg

– Strålfors Access er til alle os, der arbejder med kundekommunikation. Platformen understøtter både kampagner og administrative udsendelser i såvel postale som elektroniske kanaler, fortalte Lars Kirstein, adm. dir. for Strålfors Danmark, og gav, efter at have ønsket alle gæsterne hjertelig velkommen, ordet til kollegaen Peter Bausager.
– Hvorfor har vi udviklet Access? Det er måske et spørgsmål, I gerne vil have svar på? Hvad kan det bruges til? Og hvordan kan det blive en god forretning for jer? Det har jeg tænk mig at fortælle om, sagde han.
Access er som et vindue ind til Strålfors. Herigennem kan Strålfors’ kunder deltage i produktionen af deres egen kommunikation, noget som ikke har været muligt tidligere.

En vej ind i vores univers

– Det er en vej ind i vores univers. Det giver jer mulighed for at ændre alle typer kommunikation så sent som 24 timer inden udsendelsen. Det er en stor forskel fra i dag, hvor der i nogle tilfælde er deadline flere uger inden udsendelsen.
Access giver Strålfors’ kunder kontrol over deres egne rutiner og en mulighed for at individualisere og effektivisere kommunikationen. Det er en løsning til alle lande og alle Strålfors’ produkter.
– Og det fine ved det hele er, at du kan vælge at kommunikere med dine kunder på én kanal – eller på alle kanaler, uanset om det er print, sociale medier eller e-Boks.

Peter Bausager nævnte også andre fordele, for eksempel:

  • At Access gør dig tilgængelig. Du kan sende, hvad du vil, til hvem du vil, hvornår du vil – uanset hvor i verden du befinder dig. Det eneste, der kræves, er en internetopkobling.
  • At flere personer kan arbejde samtidig med samme udsendelse.
  • At dine konsulenter kan bidrage med deres viden – på dine betingelser.

I Access kan du tilpasse dine budskaber på segment- eller individniveau og skabe unikke budskaber til forskellige grupper eller individer. Du kan også nemt selv uploade billeder og definere regler, så kommunikationen bliver tilpasset efter dine behov.
– Og da alle data og alle kampagner samles på ét sted, har I også fuld kontrol over alle jeres produktioner, sagde han.
Det handler om den klassiske transpromo-tanke. At hvis marketingafdelingen og økonomiafdelingen bare samarbejder i en virksomhed, kan de reducere omkostningerne betydeligt.
– Og det samarbejde er muligt med Access, sagde Peter Bausager.

Et læringsunivers for grillentusiaster

Efter præsentationen af Access, som blev afsluttet med en kort demonstration af portalen, var der mulighed for at netværke, få et glas mousserende vin og derefter begyndte konkurrencen – i madlavning på kulgrillen.
– Grilleriet er et læringsunivers for grillentusiaster på alle niveauer, sagde aftenens chefgrillmester, da han præsenterede de fire hold, som skulle konkurrere mod hinanden i aftenens løb.
Herefter var der fuld fart på i køkkenet.
Kød blev skåret ud, krydderurter hakket og blandet og smør smeltet til den delikate chokoladedessert.
Hvilket hold vandt så til slut?
– Det gjorde ”Performer”. Og sejren var velfortjent, selvom mit hold, ”Deluxe”, lavede lidt bedre mad, sagde Lars Kirstein og lo.