Strålfors vinder postens Oscar

SAS Radisson i København dannede rammen om den tiende World Mail Awards, og for tredje år i træk vinder Strålfors e-Commerce prisen for sin eComOne-løsning, som giver virksomheder mulighed for nemt at udveksle fysiske og elektroniske dokumenter med bl.a. kunder, ansatte og leverandører.
– Det er en stor anerkendelse, at vi har vundet World Mail Award e-Commerce prisen for tredje år i træk, siger Giovanni Belli, Forretningschef for eKommunikation hos Strålfors.
Han tilskriver den store succes de dygtige medarbejdere i eKommunikation og virksomhedens evne til at være innovativ og tænke i produkter og ydelser, som rammer kundernes behov.

Flere kategorier

World Mail Award-priserne bliver uddelt i 12 kategorier, og juryen belønner de mest unikke, nyskabende og innovative løsninger i de forskellige kategorier.
I e-Commerce kategorien fik Strålfors prisen med hjem for produktet eComOne. Det er et e-Commerce-produkt, der bl.a. involverer e-boks, og som gør det muligt for virksomheder at udveksle alle fysiske såvel som elektroniske dokumenter med kunder, ansatte, leverandører og offentlige myndigheder.

Væsentlig fejlreduktion

Desuden håndterer eComOne-løsningen bl.a. elektroniske fakturaer mellem virksomheder, således at dokumenterne kan flyde frit imellem virksomhedernes økonomisystemer, hvilket giver store besparelser på fakturahåndtering og indtastninger. Man opnår derudover en væsentlig fejlreduktion med eComOne-løsningen.
World Mail Award uddeles i forbindelse med World Mail & Express-konferencen, som afholdes hvert år - første gang i 2000. World Mail Award er bl.a. sponsoreret af DHL, Australian Post, Post Europe, Pitney Bowes og CapGemini.