
Mød vores CX Expert panel
Få adgang til interviews med førende eksperter, der har arbejdet intensivt med kundeoplevelse i deres virksomheder.
Interviews fremhæver forskellige tilgange til at arbejde med CX og giver værdifulde takeaways for at forbedre dit arbejde med CX.
Lær af de bedste. Og løb fra resten.

Service med borgeren i centrum betaler sig i Aarhus Kommune
Borgerservice i Aarhus Kommune sætter standarden for kommunale borgeroplevelser ved at arbejde med tre bundlinjer: kvalitet, økonomi og social bæredygtighed.

AI og machine learning skræddersyer onlinehandel og -investering
Saxo Bank skiller sig ud inden for onlinehandel. Selv om virksomheden har banklicens, er den dybest set en teknologivirksomhed. Saxo Bank tilbyder onlinehandelsplatforme til en bred kundegruppe og bruger AI og machine learning til at forudsige behov og tilpasse deres platformsprodukter til individuelle kunder.

Kundeoplevelser vinder hjerter, tillid og markedsandele
I en tid, hvor de fleste banker konkurrerer om at blive den mest digitale, fokuserer Handelsbanken på kundeoplevelse – både digitalt og ved face to face-møder med bankrådgivere. Det altomfattende fokus på kundeoplevelse har ikke kun været med til at gøre Handelsbanken til den mest foretrukne bank på alle dens markeder, men bidrager også til at vinde markedsandele.

Skadebehandling med kunden i centrum
Det norske forsikringsselskab Fremtind Forsikring behandler hvert år hundredtusindvis af skadeanmeldelser. Virksomheden bruger en kombination af brugervenlige digitale tjenester og sensitivitetstræning for at sikre den bedst mulige kundeoplevelse og kunne yde personlig betjening af høj kvalitet.

Friktionsfri kundeoplevelse inden for bilfinansiering
Volvofinans Bank indførte i begyndelsen af 2018 et Zero Friction-program for at sikre en mere smidig kundeservice – og dermed en bedre kundeoplevelse. I dag har Volvofinans Bank den bedste kundeservice blandt svenske banker, og det årlige antal opkald til kundeservice er reduceret med mere end 20%.

Designtænkning booster kundeoplevelsen
Den digitale vækstvirksomhed Exove Design bruger designtænkning i sin tilgang til kundeoplevelsesløsninger til kunder i alle brancher. Resultatet er større accept blandt interessenter, større forståelse af kundens kunder og løsninger baseret på fakta i stedet for mavefornemmelser.