Webinarer_Hero_3-1_3.jpg

Tilmeld dig vores Omnichannel webinarer

Webinarerne er gratis og varer ca. en time, og er oplagte for virksomheder og offentlige myndigheder, der modtager og distribuerer dokumenter enten via fjernprint, digital Post eller e-Boks.

Aktuelle webinarer
Webinars

Praktisk information

Du kan tilmelde dig helt frem til starten af webinaret. Skulle du være forhindret i at deltage, er du velkommen til at tilmelde dig alligevel, da du vil få præsentationen og optagelsen tilsendt i en e-mail efter webinaret.

På dagen logger du på senest 5 minutter før start med det link, du modtager på e-mail, når du har tilmeldt dig - og tjek at højtaleren i din pc ikke står på mute.
 
Har du spørgsmål til indholdet på webinarerne, så kontakt os på marketing.event@stralfors.dk.

Vi glæder os til din deltagelse!

Aktuelle webinarer

Webinars_16-9_3.jpg

Webinar – Digital håndtering af indgående ”Post"

Mange private virksomheder er udfordret i disse Corona tider med at håndtere  indgående kommunikation, hvad enten det er mails, e-Boks og fysisk post.

Hør hvordan PostNord Strålfors har løst disse udfordringer for vores kunder. Deltag på vores webinar hvor vi gennemgår fordeling af indgående kommunikation fra kunder og virksomheder i et automatiseret workflow ved hjælp af blandt andet Machine Learning.

Webinaret er forbeholdt medarbejdere, der har ansvar for at effektivisere styring og placering af indgående kommunikation.

Det gratis webinar afholdes tirsdag den 9. juni kl. 9.00-10.00

Archive-scanning_16-9.jpg

Webinar - Digitalisering af arkiver

Behovet for at kunne arbejde frit i en virtuel organisation med store mængder dokumentation bundet i fysiske arkiver og mapper er steget.

Digitale arkiver øger tilgængelighed og effektivitet i organisationen og gør det samtidigt nemt at overholde GDPR ved at administrere og logge adgangen til arkivet.

Hør hvordan PostNord Strålfors kan skabe tilgængelighed indenfor sikre rammer ved at digitalisere alle typer af dokumenter – uanset om disse er organiseret i springbind, hængemapper eller står i arkiver på store rullereoler.

Det gratis webinar afholdes onsdag den 10. juni kl. 9.00-10.00

Digitale-underskrifter.jpg

e-Boks webinar - Digitale Underskrifter

Oplever du at det er besværligt at indhente underskrifter på aftaler?

Så gør underskrifterne digitale. Deltag i webinaret om Digitale Underskrifter i e-Boks og se hvordan du kan øge omsætningen, opnå flere besparelser og samtidig bibeholde den juridiske sikkerhed.

Det er gratis at deltage og webinaret varer ca. en time.

Bemærk at det er en optagelse af et tidligere afholdt live-webinar.

Effektiv-betaling-af-faktura-via-eboks.jpg

Effektiv betaling af faktura via e-Boks

Når betalinger ikke lander til tiden, er det sjældent bevidst fra dine kunders side - ofte er der bare tale om en forglemmelse.

Med e-Boks Betaling giver du dine kunder mulighed for at betale regningerne direkte i e-Boks. Ved at sende en påmindelse, når betalingsdatoen nærmer sig sikre du dig, at faktureringsdatoen overholdes. Rykkeproceduren er ligeledes automatiseret i e-Boks løsningen og sikrer en bedre betalingsrate og højere cashflow.

Det er gratis at deltage og webinaret varer ca. en time.

Bemærk at det er en optagelse af et tidligere afholdt live-webinar.

Portalløsning uden logo-16-9.jpg

e-Boks webinar - Portalløsning

Har du også begrænset succes med at få dine kunder ind på ”Min Side”?

Lær hvordan du kan kombinere virksomhedens egen kundeportal/online univers med e-Boks.

Giv jeres kunder de fordele, der er ved at have alt samlet i e-Boks samtidig med, at I beholder kunderne i jeres univers.

Det er gratis at deltage og webinaret varer ca. en time.

Bemærk at det er en optagelse af et tidligere afholdt live-webinar.