Content hub

Debbie_16-9.jpg

Intellitech/Debbie: Digitalisering øger betalingsraten i inkassobranchen

Samarbejdet med PostNord Strålfors fjerner den sidste rest af menneskelig interaktion fra den fuldautomatiske inkassoløsning Debbie. Baseret på intelligente beregninger øger løsningen betalingsraten for inkassobranchen.

Lowell_16-9.jpg

Lowells løsning revolutionerer branchen

Lowell satser på udvikling af digitale tjenester. Et af de vigtigste initiativer er at tilbyde enkle og hurtige tjenester direkte til mobiltelefonen. – Vi vil gerne være førende i branchen, og derfor skal vi hele tiden finde nye måder at give vores kunder de bedste løsninger på, siger Jens Lindeblad, Head of Digital & Innovation i Lowell.

AP_Pension-1080-608.jpg

AP Pension: Optimeret brug af e-Boks styrker kundedialogen

Flere tilmeldte i e-Boks og bedre konverteringsrate er blandt de konkrete resultater AP Pension har fået ved at optimere brugen af e-Boks. Næste skridt er automatiserede flows og en mere løbende digital dialog med kunderne.

Customer-IQ_Experts-panel_Fremtid-Forsikring_16-9.jpg

Skadebehandling med kunden i centrum

Det norske forsikringsselskab Fremtind Forsikring behandler hvert år hundredtusindvis af skadeanmeldelser. Virksomheden bruger en kombination af brugervenlige digitale tjenester og sensitivitetstræning for at sikre den bedst mulige kundeoplevelse og kunne yde personlig betjening af høj kvalitet.

Customer-IQ_Experts-panel_VolvoFinans_16-9.jpg

Friktionsfri kundeoplevelse inden for bilfinansiering

Volvofinans Bank indførte i begyndelsen af 2018 et Zero Friction-program for at sikre en mere smidig kundeservice – og dermed en bedre kundeoplevelse. I dag har Volvofinans Bank den bedste kundeservice blandt svenske banker, og det årlige antal opkald til kundeservice er reduceret med mere end 20%.

Customer-IQ_Experts-panel_Saxo-Bank_16-9.jpg

AI og machine learning skræddersyer onlinehandel og -investering

Saxo Bank skiller sig ud inden for onlinehandel. Selv om virksomheden har banklicens, er den dybest set en teknologivirksomhed. Saxo Bank tilbyder onlinehandelsplatforme til en bred kundegruppe og bruger AI og machine learning til at forudsige behov og tilpasse deres platformsprodukter til individuelle kunder.

Customer-IQ_Experts-panel_Handelsbanken_16-9.jpg

Kundeoplevelser vinder hjerter, tillid og markedsandele

I en tid, hvor de fleste banker konkurrerer om at blive den mest digitale, fokuserer Handelsbanken på kundeoplevelse – både digitalt og ved face to face-møder med bankrådgivere. Det altomfattende fokus på kundeoplevelse har ikke kun været med til at gøre Handelsbanken til den mest foretrukne bank på alle dens markeder, men bidrager også til at vinde markedsandele.

Nordea_16-9.jpg

Nordea Finans: Fuld kontrol og kortere leadtider

Overgangen til dynamiske fakturaer har gjort det muligt for Nordea Finans at lade kunderne bestemme, hvordan de modtager informationer. Kortere leadtider fra produktion til distribution gør det også nemmere hurtigt at nå ud med aktuelle budskaber via fakturaen.

Velliv_16-9.jpg

“Nu havner digitale breve hos kunden, næsten før vi har trykket send”

Med Strålfors Connect løsningen sender Velliv nu krypteret post, der havner hurtigt i kundernes e-Boks. Kunderne får en bedre oplevelse – og Velliv opnår en stor økonomisk besparelse.

Velliv_16-9.jpg

“Nu havner digitale breve hos kunden, næsten før vi har trykket send”

Med Strålfors Connect løsningen sender Velliv nu krypteret post, der havner hurtigt i kundernes e-Boks. Kunderne får en bedre oplevelse – og Velliv opnår en stor økonomisk besparelse.

Velliv_16-9.jpg

Velliv: "Nu havner digitale breve hos kunden, næsten før vi har trykket send"

Med Strålfors Connect løsningen sender Velliv nu krypteret post, der havner hurtigt i kundernes e-Boks. Kunderne får en bedre oplevelse – og Velliv opnår en stor økonomisk besparelse.