Content hub

16-9_Odense.jpg

Odense kommune

Odense er en af de kommuner i Danmark, der er længst fremme med digitalisering, og med Connect-løsningen opnår kommunen både øget sikkerhed og økonomiske besparelser.

Kundcase_DK_Odder_16-9.jpg

Odder kommune

Digitalisering af indgående kommunikation. Odder Kommune vil have en fejlprocent på nul. Det er kommunes ambitionen, efter at de har valgt at lade PostNord Strålfors digitalisere og fordele alt indgående kommunikation.

Trafi-16-9.jpg

”Verden bliver aldrig færdig”

Den finske trafikstyrelse Trafi har i de seneste år digitaliseret mange af sine tjenester. – De fleste borgere foretrækker at håndtere tingene digitalt. De foretrækker brugervenlige tjenester, som er tilgængelige, når de har brug for dem, siger Maaria Toikka, som leder udvikling og koordinering af Trafis e-tjenester. 

skatteverket-16-9.jpg

Sådan vil Skatteverket digitalisere hverdagen

Digitalisering af de eksisterende tjenester var det første skridt på Skatteverkets digitaliseringsrejse. Nu begynder næste trin – innovation i en digital hverdag.  Skatteverket har opfodret brugerne til at hjælpe med processen.

Brio-erik-16-9.jpg

Med trætoget ind i fremtiden

Brios legetøjstog er en klassiker, som generationer af børn har leget med. Varemærket signalerer både kvalitet og nostalgi. Men hvordan bringer man en togbane af træ ind i den digitale tidsalder uden at gå på kompromis med virksomhedens grundværdier? Det ved designchef Erik Söderlind.

Arbetsförmedlingen-1.jpg

Mere effektiv fakturahåndtering med EDI

Arbejdsformidlingen i Sverige kan takket være PostNord Strålfors' EDI-tjeneste nemt udveksle elektroniske meddelelser med sine 6.000 leverandører – uanset hvilket system de bruger, og hvor i verden de befinder sig.

16-9_Aarhus_kommune.jpg

Aarhus kommune: Sikker og effektiv håndtering af henvendelser

Aarhus Kommune har fået en komplet input/output-løsning, som styrer kommunikation til og fra kommunens borgerne og virksomheder på socialområdet, fx. anbringelser, forebyggelse og sociale ydelser.

16-9_Novozymes.jpg

Novozymes har fuld kontrol med versioner af deres labels

Novozymes, verdensledende inden for enzymer, leverer til virksomheder over hele verden. For ikke at blive hængende i tolden er de afhængige af etiketter med korrekt information. Med PostNord Strålfors’ løsning Transform kan titusindvis af versioner af etiketter opdateres på nogle få timer.

Telia_Tamara-Kahliel_16-9.jpg

Telias digitale rejse

Telia Denmark arbejder målrettet med at digitalisere hverdagen for både virksomheden og kunderne.

Filip-Sandberg_Glenair-Nordic_875x500.jpg

Nemmere salgsproces med 3D-print

Med 3D-printede prototyper kan Glenair Nordic vise sine kunder, hvordan et kundetilpasset produkt vil fungere i virkeligheden. Det er en meget stor hjælp i salgsprocessen, siger Filip Sandberg, teknisk salgschef.

Skelleftea-kraft_16-9.jpg

Mere tilfredse kunder takket være digitaliseringen

Skellefteå Kraft vil være Sveriges bedste energiselskab. Med branchens mest tilfredse kunder er de godt på vej.

NNE_16-9.jpg

Fra 15.000 mapper til én harddisk

En flytning kan føre til meget. For ingeniørvirksomheden NNE førte en flytning af hovedkontoret først og fremmest til nye og flotte lokaler men også til en gennemgribende digitalisering af virksomhedens arkiv.

JenniFlink_16-9.jpg

Bedre dialog forhindrer betalingsanmærkning

Ved hjælp af øget dialog og oplysning vil inkassofirmaet OK Perintä hjælpe sine restanter til at træffe bedre økonomiske beslutninger. Budskabet ”de nye tiders inkasso” kommunikeres i flere forskellige kanaler, og fakturaen har fået et opdateret design efter en eye tracking-undersøgelse, udført af PostNord Strålfors.

UlfCato_16-9.jpg

"Arbejdet er ikke tilendebragt, før du har leveret det, du har lovet"

Ordene kommer fra Ulf Cato. Han er direktør for Clarion Hotel Amaranten i Stockholm og arbejder i en branche, som netop nu har mange øjne hvilende på sig. – Vi arbejder med vores kunder hele tiden. Det er derfor, e-handelsvirksomheder holder øje med os for at lære mere om kunderejsen, fortæller han.

CJM_Sergel_16-9.jpg

"CJM er et vigtigt skridt mod at forstå kundernes følelsesmæssige rejse"

Sergel Kredittjänster var et af de første selskaber, som testede PostNord Strålfors' model til Customer Journey Mapping. Adm. direktør Peter Storåkers fortæller, at det førte til forbedret kundekendskab og øget trafik til virksomhedens digitale kanaler.

Eon-omnichannel_16-9.jpg

Digital faktura i omnichannel betaler sig

Resultatet: Mindre belastning af kundeservice, øget netsalg, øget kundetilfredshed og færre kundetab.

Canal-digital_16-9.jpg

Canal Digital satser på dynamisk indhold

Personaliserede udsendelser og responsive fakturaer fra PostNord Strålfors øger træfsikkerheden. ”Vi forlader klumpede formater som PDF og åbner op for, at vores kunder kan finde informationerne fra os i den kanal og på den platform, de foretrækker”, forklarer Fredrik Welin

16-9_Lantmännen.jpg

Lantmännen: En fleksibel, global løsning

Lantmännens selskab, Unibake, har arbejdet med et udviklingsprojekt af deres globale dokumentstyringssystem. I forbindelse med projektet var der behov for effektiv styring af dokumenthåndteringen, da man tidligere havde haft mange forskellige løsninger.

Suez_16-9.jpg

Ikke flere dobbeltfaktureringer for Remeo

Et nyt og mere fleksibelt system til kundefakturaer løste de tidligere problemer for Remeo i Finland. I dag får den rette kunde den rette faktura på det rette tidspunkt.

COOP_16-9.jpg

Coop: ”Det enkelte medlem er unikt og skal kunne mærke det”

Coop er en af Sveriges største dagligvarekæder. Med lidt over tre millioner medlemmer er det en stor udfordring at udarbejde det rette tilbud til den rette person.  – Det enkelte medlem er unikt og skal kunne mærke det, siger Jonas Taube, chef for kampagnestrategi og reklameproduktion hos Coop.

Danske-Regioner_16-9.jpg

Udsendelsen som redder liv

I kampen mod tarmkræft har Danske Regioner lagt en ny strategi. I løbet af en periode på fire år sender de 1,6 millioner selvundersøgelser ud med posten.

Vis mere