Content hub

Stefan-Larsson_16-9.jpg

Tillid i digitaliseringens fodspor

Ulovlig brug af personoplysninger og lemfældig omgang med datasikkerhed har ført til flere store skandaler de seneste år. Virksomhederne er nødt til at hæge om forbrugernes tillid, for at den digitale økonomi ikke skal tabe momentum.

Gen-Z_16-9_Old_SE-DK.jpg

Betydningen af at være ægte

Vores yngste forbrugere er ligeglade med oppustede varemærkeløfter. Du vinder kun generation Z’s hjerte på én måde – vær ægte.

Kanalval-for-kundresan_16-9.jpg

Kanalvalg til kunderejsen

Hvilken fase skal kommunikationen understøtte? Behov og fokus varierer, afhængigt af hvilket trin i kunderejsen kunden befinder sig på. Funktionen afgør kanal og budskab.

Daniel-Ewerman_16-9.jpg

På kundens side

Forfatter og foredragsholder Daniel Ewerman er en af Sveriges mest fremtrædende fortalere for gode kundeoplevelser. Han har brugt de seneste ti år på at forsøge at udrydde dårlig service.

Neuromarketing_16-9.jpg

Sans for kommunikation

PostNord har med teknologi, som tidligere var forbeholdt forskerne, undersøgt, hvordan vores underbevidsthed reagerer på administrativ kommunikation. Undersøgelsen viser, at print stadig skaber et stort engagement, men bliver udfordret af den digitale postkasse.

Price-tags_16-9.jpg

Sådan påvirkes betalingsviljen af kundeoplevelsen

Når vi som forbrugere står over for et køb, afvejer vi bevidst og ubevidst forskellige variabler mod hinanden for at finde det bedste alternativ. Og det er ikke altid prisen, der er den afgørende faktor.

Ashkan-Fardos_16-9.jpg

Har du misforstået begrebet digitalisering?

At gøre en analog tjeneste digital er bare en teknisk omplacering. Ægte digitalisering opstår først, når virksomheder tager internetgenerationens adfærd til sig. Det mener TEDx-taler Ashkan Fardost, ekspert i digitalisering og disruptiv teknologi.