Content hub

Digitaliseringsstrategi_16-9_2.jpg

Danmarks nye Digitaliseringsstrategi

Danmarks nye digitaliseringsstrategi, som blev fremlagt af regeringen i maj 2022, skal sikre Danmark en fortsat digital førerposition og lægge sporene til den digitale fremtid. Her spiller vi alle en vigtig rolle, men hvad kan du gøre? Og hvordan kan vi hjælpe dig?

Seks digitale trends, man skal have styr på i 2022

Seks nordiske digitale trends, man skal have styr på i 2022

Hvis der er noget, de seneste to år har vist verden, er det, at transformation altid er mulig. Aldrig før har arbejds- og livsmønstre ændret sig så meget på så kort tid – og aldrig før har digitaliseringen udviklet sig så hurtigt i alle grupper i samfundet.

Ej-digitaliserat-dataflode_16-9.jpg

Derfor bliver leverandøren en hæmsko i din digitalisering

For mange organisationer er digitaliserede processer i dag en selvfølge, fordi de forenkler og effektiviserer administrationen og eliminerer langsomme, manuelle arbejdsmetoder. Viljen til at digitalisere er stor, men sommetider stikker eksterne faktorer en kæp i hjulet. I denne artikel ser vi nærmere på, hvorfor dine leverandører kan være en hæmsko.

Oscar-Berg_16-9.jpg

Pandemien gav os digitale møder – men hvor er arbejdspladsen?

Det seneste år har overgangen til videomøder og digitale værktøjer været en løsning, så man kunne fortsætte med at arbejde. Men mange af os har indset, at det ikke er tilstrækkeligt som plan for, hvordan vi skal arbejde i fremtiden.

Work-after-Covid-19_16-9.jpg

Arbejd sikkert på afstand

Fjernarbejde stiller store krav til korrekt datahåndtering og sikker distribution. Nu hvor Covid-19-pandemien har flyttet kontoret op i skyen, er det en god idé også at udvikle digitale strategier for arkivering og sikker adgang til forretningskritiske dokumenter.

Kundupplevelse_16-9.jpg

Hvordan ser fremtidens kundekommunikation ud?

Mattias Norén, Head of Strategy & Business Development hos PostNord Strålfors, råder virksomhederne og offentlige myndigheder til at være forberedt på det uforudsete. Med fleksible og kanaluafhængige løsninger kan man også i fremtiden levere til kunderne og borgerne forventninger.

woman-laugh-cafe.jpg

Digital transformation skaber bedre kundeoplevelser

I sin enkelthed handler digital transformation om at benytte nye digitale værktøjer til at behandle data for at skabe bedre resultater i virksomheden. Hvad enten det er øget omsætning, reducering af omkostninger/resurser eller en forbedret kunde-/borgeroplevelse.

values-reliable.jpg

Styrk jeres digitale kommunikation

I takt med både verden, kunder og forbrugere bliver mere og mere digitaliserede, bør en stærk digital kommunikation med kunderne og forbrugerne være et stort fokus hos de enkelte virksomheder.

Gen-Z_16-9.jpg

Er du parat til de digitale indfødte: Gen Z?

Når medarbejdere fra 50'erne går på pension, overtager generation Z. Der sker lige nu et generationsskifte på mange arbejdspladser. Lovisa Sterner, livsstilsekspert og adfærdsforsker, forklarer, hvad det betyder for dynamikken.

Mattias-Noren_16-9_2.jpg

Årets digitaliseringstrends

Øget personalisering og større krav om sikker datahåndtering lyder som modsatrettede trends. Mattias Norén, head of Business Development, opsummerer de fem centrale digitaliseringstrends, der præger 2020, og som du er nødt til at tage stilling til.

5-digitala-trender_16-9.jpg

Fem digitale trends, der vil præge 2021

Den hurtige digitalisering i 2020 ændrede vores måde at kommunikere på. Derfor får digital tillid, personalisering og konversationsdesign større betydning for kunderne i 2021. Det mener Mattias Norén, Head of Strategy and Business Development.

Ashkan-Fardos_16-9.jpg

Har du misforstået begrebet digitalisering?

At gøre en analog tjeneste digital er bare en teknisk omplacering. Ægte digitalisering opstår først, når virksomheder tager internetgenerationens adfærd til sig. Det mener TEDx-taler Ashkan Fardost, ekspert i digitalisering og disruptiv teknologi.