Content hub
Categories level 1
Categories level 1

Danmarks nye Digitaliseringsstrategi
Danmarks nye digitaliseringsstrategi, som blev fremlagt af regeringen i maj 2022, skal sikre Danmark en fortsat digital førerposition og lægge sporene til den digitale fremtid. Her spiller vi alle en vigtig rolle, men hvad kan du gøre? Og hvordan kan vi hjælpe dig?

Seks nordiske digitale trends, man skal have styr på i 2022
Hvis der er noget, de seneste to år har vist verden, er det, at transformation altid er mulig. Aldrig før har arbejds- og livsmønstre ændret sig så meget på så kort tid – og aldrig før har digitaliseringen udviklet sig så hurtigt i alle grupper i samfundet.

Derfor bliver leverandøren en hæmsko i din digitalisering
For mange organisationer er digitaliserede processer i dag en selvfølge, fordi de forenkler og effektiviserer administrationen og eliminerer langsomme, manuelle arbejdsmetoder. Viljen til at digitalisere er stor, men sommetider stikker eksterne faktorer en kæp i hjulet. I denne artikel ser vi nærmere på, hvorfor dine leverandører kan være en hæmsko.

Pandemien gav os digitale møder – men hvor er arbejdspladsen?
Det seneste år har overgangen til videomøder og digitale værktøjer været en løsning, så man kunne fortsætte med at arbejde. Men mange af os har indset, at det ikke er tilstrækkeligt som plan for, hvordan vi skal arbejde i fremtiden.

Arbejd sikkert på afstand
Fjernarbejde stiller store krav til korrekt datahåndtering og sikker distribution. Nu hvor Covid-19-pandemien har flyttet kontoret op i skyen, er det en god idé også at udvikle digitale strategier for arkivering og sikker adgang til forretningskritiske dokumenter.

Hvordan ser fremtidens kundekommunikation ud?
Mattias Norén, Head of Strategy & Business Development hos PostNord Strålfors, råder virksomhederne og offentlige myndigheder til at være forberedt på det uforudsete. Med fleksible og kanaluafhængige løsninger kan man også i fremtiden levere til kunderne og borgerne forventninger.

Digital transformation skaber bedre kundeoplevelser
I sin enkelthed handler digital transformation om at benytte nye digitale værktøjer til at behandle data for at skabe bedre resultater i virksomheden. Hvad enten det er øget omsætning, reducering af omkostninger/resurser eller en forbedret kunde-/borgeroplevelse.

Styrk jeres digitale kommunikation
I takt med både verden, kunder og forbrugere bliver mere og mere digitaliserede, bør en stærk digital kommunikation med kunderne og forbrugerne være et stort fokus hos de enkelte virksomheder.

Er du parat til de digitale indfødte: Gen Z?
Når medarbejdere fra 50'erne går på pension, overtager generation Z. Der sker lige nu et generationsskifte på mange arbejdspladser. Lovisa Sterner, livsstilsekspert og adfærdsforsker, forklarer, hvad det betyder for dynamikken.

Årets digitaliseringstrends
Øget personalisering og større krav om sikker datahåndtering lyder som modsatrettede trends. Mattias Norén, head of Business Development, opsummerer de fem centrale digitaliseringstrends, der præger 2020, og som du er nødt til at tage stilling til.

Fem digitale trends, der vil præge 2021
Den hurtige digitalisering i 2020 ændrede vores måde at kommunikere på. Derfor får digital tillid, personalisering og konversationsdesign større betydning for kunderne i 2021. Det mener Mattias Norén, Head of Strategy and Business Development.

Har du misforstået begrebet digitalisering?
At gøre en analog tjeneste digital er bare en teknisk omplacering. Ægte digitalisering opstår først, når virksomheder tager internetgenerationens adfærd til sig. Det mener TEDx-taler Ashkan Fardost, ekspert i digitalisering og disruptiv teknologi.