Content hub

Oscar-Berg_16-9.jpg

Pandemien gav os digitale møder – men hvor er arbejdspladsen?

Det seneste år har overgangen til videomøder og digitale værktøjer været en løsning, så man kunne fortsætte med at arbejde. Men mange af os har indset, at det ikke er tilstrækkeligt som plan for, hvordan vi skal arbejde i fremtiden.

Work-after-Covid-19_16-9.jpg

Arbejd sikkert på afstand

Fjernarbejde stiller store krav til korrekt datahåndtering og sikker distribution. Nu hvor Covid-19-pandemien har flyttet kontoret op i skyen, er det en god idé også at udvikle digitale strategier for arkivering og sikker adgang til forretningskritiske dokumenter.

5-digitala-trender_16-9.jpg

Fem digitale trends, der vil præge 2021

Den hurtige digitalisering i 2020 ændrede vores måde at kommunikere på. Derfor får digital tillid, personalisering og konversationsdesign større betydning for kunderne i 2021. Det mener Mattias Norén, Head of Strategy and Business Development.

Kundupplevelse_16-9.jpg

Hvordan ser fremtidens kundekommunikation ud?

Mattias Norén, Head of Strategy & Business Development hos PostNord Strålfors, råder virksomhederne og offentlige myndigheder til at være forberedt på det uforudsete. Med fleksible og kanaluafhængige løsninger kan man også i fremtiden levere til kunderne og borgerne forventninger.

woman-laugh-cafe.jpg

Digital transformation skaber bedre kundeoplevelser

I sin enkelthed handler digital transformation om at benytte nye digitale værktøjer til at behandle data for at skabe bedre resultater i virksomheden. Hvad enten det er øget omsætning, reducering af omkostninger/resurser eller en forbedret kunde-/borgeroplevelse.

values-reliable.jpg

Styrk jeres digitale kommunikation

I takt med både verden, kunder og forbrugere bliver mere og mere digitaliserede, bør en stærk digital kommunikation med kunderne og forbrugerne være et stort fokus hos de enkelte virksomheder.

Gen-Z_16-9.jpg
Anders-Parment_Expert.png

Er du parat til de digitale indfødte: Gen Z?

Når medarbejdere fra 50'erne går på pension, overtager generation Z. Der sker lige nu et generationsskifte på mange arbejdspladser. Lovisa Sterner, livsstilsekspert og adfærdsforsker, forklarer, hvad det betyder for dynamikken.

Mattias-Noren_16-9_2.jpg
Mattias-Noren_Expert_NY.png

Årets digitaliseringstrends

Øget personalisering og større krav om sikker datahåndtering lyder som modsatrettede trends. Mattias Norén, head of Business Development, opsummerer de fem centrale digitaliseringstrends, der præger 2020, og som du er nødt til at tage stilling til.

Hvor-gar-kunden_16-9.jpg

Hvilken vej går kunden?

I takt med ændret forbrugeradfærd og hastig teknologisk udvikling er det et spørgsmål, mange søger svar på. Institut for Fremtidsforskning (IFF) bruger scenarieplanlægning til at forberede sine kunder på flere mulige fremtidsscenarier.

Vor-tids-megatrends_16-9_NY.jpg

Vor tids megatrends

I udviklingen af en solid og succesfuld strategi- eller scenarieproces er det ifølge IFF afgørende, at virksomheder og organisationer identificerer de megatrends, der vil påvirke deres fremtid, og forberede sig på den effekt, de kommer til at have på virksomheden. Disse 14 strømninger i samfundet regner IFF som vores tids megatrends.

x-enheter-illustration-16-9.jpg

X-enheder giver plads til innovation

Med x-enheder kan store virksomheder udnytte startupvirksomhedernes evne til hurtig omstilling, samtidig med at en passende afstand til moderselskabet giver styrke til at opskalere, når tiden er inde.

Ashkan-Fardos_16-9.jpg

Har du misforstået begrebet digitalisering?

At gøre en analog tjeneste digital er bare en teknisk omplacering. Ægte digitalisering opstår først, når virksomheder tager internetgenerationens adfærd til sig. Det mener TEDx-taler Ashkan Fardost, ekspert i digitalisering og disruptiv teknologi.