Content hub

The-future-of-payment_16-9_3.jpg

Fremtidens betalingsløsninger

Betalingsløsninger og andre finansielle tjenester er steget kraftigt i omfang de senere år. Der findes flere leverandører og bedre og mere sikre løsninger end nogensinde før. På den side kan du finde flere interviews med førende nordiske eksperter inden for betalingsløsninger, læse kundecases og spændende inspiration til forskellige løsninger og tendenser.

Expert-Enfuce_Monika-Liikamaa_16-9.jpg

Tiden er moden til smarte betalingstjenester

Enfuce vil revolutionere vores opfattelse af betalingstjenester. – Jeg vil gerne forstå fremtiden – og allerede i dag levere løsninger, der påvirker den positivt, siger Monika Liikamaa, direktør i og medstifter af virksomheden.

Expert_MobilePay_Casper-Hoigaard_16-9.jpg

MobilePay – Vi er sat i verden for at simplificere

MobilePay er i dag en fast app på næsten alle mobiltelefoner, og de færreste kan forestille sig en hverdag uden MobilePay. App’en benyttes af 4,3 mio. brugere i Danmark. Imponerende, når man tager i betragtning, at den samlede danske befolkning kun er på 5,8 mio. Faktisk viser undersøgelser, at MobilePay muligvis er den mest benyttede mobilbetalingsløsning i verden målt på antal årlige betalinger pr. indbygger.

Expert_Danske-Bank_Tim-Wolff-Jacobsen_16-9.jpg

Fremtidens finansielle motorvejsnet

Så nemt som at sende en SMS. Det er P27-samarbejdets vision for betaling på tværs af landegrænser. Det fællesnordiske samarbejde står bag udviklingen af en ny, nordisk betalingsinfrastruktur, der skal styrke handelen mellem de nordiske lande. Tim Wolff Jacobsen som er Senior Vice President, Head of Payments ved Danske Bank og Danske Banks repræsentant i P27 Nordic Payments taler om projektet.

Digitalization-and-environmental-impact_16-9.jpg

Sådan kan digitalisering reducere din virksomheds miljøpåvirkning

Vidste du, at 100.000 papirfakturaer svarer til 14.600 kilometers bilkørsel eller en rejse tur/retur til Thailand? Du kan bidrage til en grønnere planet ved at digitalisere mere. Vi forklarer hvordan.

Digitalisera-for-miljon_16-9_3-2.jpg

Digitalisering for miljøet

For virksomheder og organisationer, der ønsker at reducere deres klimapåvirkning, kan digitalisering af kundekommunikation være en vigtig brik i puslespillet – hvis det gøres strategisk og på den rigtige måde.

Johan-Falk_16-9.jpg

"Se mulighederne i at være på forkant"

Digitalisering med fokus på miljøet gør det muligt for virksomheder at opnå store konkurrencefordele. Det mener Johan Falk, grundlægger og leder af Exponential Roadmap Initiative.

Oscar-Berg_16-9.jpg

Pandemien gav os digitale møder – men hvor er arbejdspladsen?

Det seneste år har overgangen til videomøder og digitale værktøjer været en løsning, så man kunne fortsætte med at arbejde. Men mange af os har indset, at det ikke er tilstrækkeligt som plan for, hvordan vi skal arbejde i fremtiden.

Work-after-Covid-19_16-9.jpg

Arbejd sikkert på afstand

Fjernarbejde stiller store krav til korrekt datahåndtering og sikker distribution. Nu hvor Covid-19-pandemien har flyttet kontoret op i skyen, er det en god idé også at udvikle digitale strategier for arkivering og sikker adgang til forretningskritiske dokumenter.

5-digitala-trender_16-9.jpg

Fem digitale trends, der vil præge 2021

Den hurtige digitalisering i 2020 ændrede vores måde at kommunikere på. Derfor får digital tillid, personalisering og konversationsdesign større betydning for kunderne i 2021. Det mener Mattias Norén, Head of Strategy and Business Development.

Security_16-9.jpg

Nye ISO 27001-certificeringer garanterer pålidelige sikkerhedsmetoder

ISO/IEC 27001-certificeringen er referencerammen for al IT-sikkerhed. Standarden sikrer processtyring, risikostyring og overblik, som er vigtige parametre med hensyn til at garantere IT-sikkerhed for vores kunder.

Payment-Management_16-9_2.jpg

Mere personlig kommunikation med smart brug af kundedata

Når man arbejder datadrevet, bliver det muligt at nå ud med det rigtige budskab til den rigtige kunde i den rigtige kanal. Men for at kunne det i fremtiden er man nødt til at overbevise kunden om, at det er en win-win-situation, hvor begge parter får noget ud af transaktionen.

Customer-IQ_Experts-panel_Banner_16-9_5.jpg

Mød vores CX Expert panel

Få adgang til interviews med førende eksperter, der har arbejdet intensivt med kundeoplevelse i deres virksomheder. Disse interviews fremhæver forskellige tilgange til CX og giver værdifulde takeaways som kan bidrage til at forbedre dit arbejde med CX. Lær af de bedste. Og løb fra resten.

Kundupplevelse_16-9.jpg

Hvordan ser fremtidens kundekommunikation ud?

Mattias Norén, Head of Strategy & Business Development hos PostNord Strålfors, råder virksomhederne og offentlige myndigheder til at være forberedt på det uforudsete. Med fleksible og kanaluafhængige løsninger kan man også i fremtiden levere til kunderne og borgerne forventninger.

I-kundens-skor_16-9.jpg

Skab ny værdi sammen med kunden

Vi har alle haft dårlige kundeoplevelser. Men hvordan kan det være, at virksomhederne ikke er opmærksomme på tilbagevendende pain points? Måske skal de bare blive bedre til at lytte.

New-payment-patterns_Photo_16-9.jpg

Fra kontantløs betaling til kontaktløs – sådan ændrer betalingsmønstrene sig i Norden

Går du stadig rundt med en tegnebog om fem år? Formentlig ikke. Den digitale teknologi giver mulighed for nye kontaktløse betalinger, der bedre kan integreres i købsoplevelsen.

Innovation-boom_16-9.jpg

Virksomheder bekæmper COVID-19-krisen med innovation

Coronavirusset har tvunget virksomheder i hele verden til at omstille sig hurtigt. Det har ført til en lang række innovationer lige fra værnemidler til smarte mødeværktøjer. Her er 10 eksempler på innovationer, der får os til at komme stærkere ud af krisen:

woman-laugh-cafe.jpg

Digital transformation skaber bedre kundeoplevelser

I sin enkelthed handler digital transformation om at benytte nye digitale værktøjer til at behandle data for at skabe bedre resultater i virksomheden. Hvad enten det er øget omsætning, reducering af omkostninger/resurser eller en forbedret kunde-/borgeroplevelse.

values-reliable.jpg

Styrk jeres digitale kommunikation

I takt med både verden, kunder og forbrugere bliver mere og mere digitaliserede, bør en stærk digital kommunikation med kunderne og forbrugerne være et stort fokus hos de enkelte virksomheder.

Kundeoplevelsen-16-9-2.jpg

Har du styr på kundeoplevelsen?

Hvornår har du sidst tænk på, hvordan jeres kunder opfatter jeres virksomhed? Hvad enten det omfatter jeres kommunikation eller de betalingsmuligheder I tilbyder, så bør I tænke kundeoplevelse ind.

Omni_Ida-16-9.jpg

Hvad er Omnichannel kommunikation?

Omni i omnichannel stammer oprindeligt fra latin og betyder “alle steder”. Formålet med omnichannel er at skabe bedre kundeoplevelser for dine kunder.

Vis mere