Content hub

NgDP-ikke hente digital post-16-9.jpg

Kan du ikke længere hente og fordele Digital Post fra offentlige myndigheder?

Næste generation Digital Post (NgDP) er gået live den 21. marts 2022, hvilket betyder markante ændringer for din virksomhed, når I skal arbejde med den Digitale Post, som I modtager fra offentlige myndigheder.

Automation_16-9.jpg

Styrk dine kommunikationsprocesser med automatisering, AI og machine learning

Automatisering og digital kommunikation stiller store krav til nye kompetencer, investeringer i teknologi og god planlægning – men giver samtidig mulighed for at integrere kommunikation i forretningsprocesser. Nogle af de positive effekter er f.eks. bedre kunderelationer, lavere omkostninger, bedre overholdelse af regler og bedre flow i virksomheden.

Seks digitale trends, man skal have styr på i 2022

Seks nordiske digitale trends, man skal have styr på i 2022

Hvis der er noget, de seneste to år har vist verden, er det, at transformation altid er mulig. Aldrig før har arbejds- og livsmønstre ændret sig så meget på så kort tid – og aldrig før har digitaliseringen udviklet sig så hurtigt i alle grupper i samfundet.

Magnus Widgren

Datadrevet kreativitet – sådan gør du

Hvordan skaber man kreativt materiale, der er tilgængeligt i længere tid? Og som aktiveres automatisk baseret på kundebehov og -adfærd? – For første gang nogensinde står vi i en situation, hvor teknologien giver os mulighed for at gennemføre kreative kampagner med data på en enkel måde, siger Magnus Widgren, Head of Growth i Edisen.

Compliance_16-9.jpg

Compliance skal præge hele organisationen

PostNord Strålfors håndterer hver dag enorme mængder personoplysninger. Det betyder, at levering også handler om tillid, integritet og kvalitet. – Det handler dybest set om tillid, og om at vores kunder og medarbejdere skal føle sig helt trygge ved, at vi kan levere det, vi lover, både digitalt og fysisk. Og at vi håndterer kundernes data på en korrekt og sikker måde, siger Martin Nyberg, Chief Compliance Officer i PostNord Strålfors.

5-digitale-trends-2022_16-9.jpg

Fem danske digitale trends, der vil præge 2022

2022 bliver et år med fortsat højt tempo på digitaliseringen. Desuden vil positive effekter af den forestående lancering af Ny generation Digital Post (NgDP) i den offentlige sektor præge året. Det bliver også et år, hvor virksomheder og organisationer for alvor bliver testet på, hvor seriøst de mener det, når de siger, at brugeroplevelsen er i fokus.

Nicklas Bergman

Sådan møder du fremtiden på den rigtige måde

Investor og iværksætter, Nicklas Bergman, har brugt en stor del af sit professionelle liv på at finde ud af, hvad teknologien vil bringe i fremtiden. – Vi mennesker har en tendens til, ikke at kunne lide forandringer – og teknologien har en tendens til at overvinde denne modstand, hvis vi finder måder at bruge den på, som er til vores fordel, siger han.

Ej-digitaliserat-dataflode_16-9.jpg

Derfor bliver leverandøren en hæmsko i din digitalisering

For mange organisationer er digitaliserede processer i dag en selvfølge, fordi de forenkler og effektiviserer administrationen og eliminerer langsomme, manuelle arbejdsmetoder. Viljen til at digitalisere er stor, men sommetider stikker eksterne faktorer en kæp i hjulet. I denne artikel ser vi nærmere på, hvorfor dine leverandører kan være en hæmsko.

The-future-of-payment_16-9_3.jpg

Fremtidens betalingsløsninger

Betalingsløsninger og andre finansielle tjenester er steget kraftigt i omfang de senere år. Der findes flere leverandører og bedre og mere sikre løsninger end nogensinde før. På den side kan du finde flere interviews med førende nordiske eksperter inden for betalingsløsninger, læse kundecases og spændende inspiration til forskellige løsninger og tendenser.

Expert_MobilePay_Casper-Hoigaard_16-9.jpg

MobilePay – Vi er sat i verden for at simplificere

MobilePay er i dag en fast app på næsten alle mobiltelefoner, og de færreste kan forestille sig en hverdag uden MobilePay. App’en benyttes af 4,3 mio. brugere i Danmark. Imponerende, når man tager i betragtning, at den samlede danske befolkning kun er på 5,8 mio. Faktisk viser undersøgelser, at MobilePay muligvis er den mest benyttede mobilbetalingsløsning i verden målt på antal årlige betalinger pr. indbygger.

Expert_Danske-Bank_Tim-Wolff-Jacobsen_16-9.jpg

Fremtidens finansielle motorvejsnet

Så nemt som at sende en SMS. Det er P27-samarbejdets vision for betaling på tværs af landegrænser. Det fællesnordiske samarbejde står bag udviklingen af en ny, nordisk betalingsinfrastruktur, der skal styrke handelen mellem de nordiske lande. Tim Wolff Jacobsen som er Senior Vice President, Head of Payments ved Danske Bank og Danske Banks repræsentant i P27 Nordic Payments taler om projektet.

Johan-Falk_16-9.jpg

"Se mulighederne i at være på forkant"

Digitalisering med fokus på miljøet gør det muligt for virksomheder at opnå store konkurrencefordele. Det mener Johan Falk, grundlægger og leder af Exponential Roadmap Initiative.

Digitalisera-for-miljon_16-9_3-2.jpg

Digitalisering for miljøet

For virksomheder og organisationer, der ønsker at reducere deres klimapåvirkning, kan digitalisering af kundekommunikation være en vigtig brik i puslespillet – hvis det gøres strategisk og på den rigtige måde.

Digitalization-and-environmental-impact_16-9.jpg

Sådan kan digitalisering reducere din virksomheds miljøpåvirkning

Vidste du, at 100.000 papirfakturaer svarer til 14.600 kilometers bilkørsel eller en rejse tur/retur til Thailand? Du kan bidrage til en grønnere planet ved at digitalisere mere. Vi forklarer hvordan.

Oscar-Berg_16-9.jpg

Pandemien gav os digitale møder – men hvor er arbejdspladsen?

Det seneste år har overgangen til videomøder og digitale værktøjer været en løsning, så man kunne fortsætte med at arbejde. Men mange af os har indset, at det ikke er tilstrækkeligt som plan for, hvordan vi skal arbejde i fremtiden.

Work-after-Covid-19_16-9.jpg

Arbejd sikkert på afstand

Fjernarbejde stiller store krav til korrekt datahåndtering og sikker distribution. Nu hvor Covid-19-pandemien har flyttet kontoret op i skyen, er det en god idé også at udvikle digitale strategier for arkivering og sikker adgang til forretningskritiske dokumenter.

Security_16-9.jpg

Nye ISO 27001-certificeringer garanterer pålidelige sikkerhedsmetoder

ISO/IEC 27001-certificeringen er referencerammen for al IT-sikkerhed. Standarden sikrer processtyring, risikostyring og overblik, som er vigtige parametre med hensyn til at garantere IT-sikkerhed for vores kunder.

Payment-Management_16-9_2.jpg

Mere personlig kommunikation med smart brug af kundedata

Når man arbejder datadrevet, bliver det muligt at nå ud med det rigtige budskab til den rigtige kunde i den rigtige kanal. Men for at kunne det i fremtiden er man nødt til at overbevise kunden om, at det er en win-win-situation, hvor begge parter får noget ud af transaktionen.

Kundupplevelse_16-9.jpg

Hvordan ser fremtidens kundekommunikation ud?

Mattias Norén, Head of Strategy & Business Development hos PostNord Strålfors, råder virksomhederne og offentlige myndigheder til at være forberedt på det uforudsete. Med fleksible og kanaluafhængige løsninger kan man også i fremtiden levere til kunderne og borgerne forventninger.

I-kundens-skor_16-9.jpg

Skab ny værdi sammen med kunden

Vi har alle haft dårlige kundeoplevelser. Men hvordan kan det være, at virksomhederne ikke er opmærksomme på tilbagevendende pain points? Måske skal de bare blive bedre til at lytte.

New-payment-patterns_Photo_16-9.jpg

Fra kontantløs betaling til kontaktløs – sådan ændrer betalingsmønstrene sig i Norden

Går du stadig rundt med en tegnebog om fem år? Formentlig ikke. Den digitale teknologi giver mulighed for nye kontaktløse betalinger, der bedre kan integreres i købsoplevelsen.

Vis mere