Content hub

New-payment-patterns-4_16-9.jpg

Fra kontantløs betaling til kontaktløs – sådan ændrer betalingsmønstrene sig i Norden

Går du stadig rundt med en tegnebog om fem år? Formentlig ikke. Den digitale teknologi giver mulighed for nye kontaktløse betalinger, der bedre kan integreres i købsoplevelsen.

Innovation-boom_16-9.jpg

Virksomheder bekæmper COVID-19-krisen med innovation

Coronavirusset har tvunget virksomheder i hele verden til at omstille sig hurtigt. Det har ført til en lang række innovationer lige fra værnemidler til smarte mødeværktøjer. Her er 10 eksempler på innovationer, der får os til at komme stærkere ud af krisen:

woman-laugh-cafe.jpg

Digital transformation skaber bedre kundeoplevelser

I sin enkelthed handler digital transformation om at benytte nye digitale værktøjer til at behandle data for at skabe bedre resultater i virksomheden. Hvad enten det er øget omsætning, reducering af omkostninger/resurser eller en forbedret kunde-/borgeroplevelse.

values-reliable.jpg

Styrk jeres digitale kommunikation

I takt med både verden, kunder og forbrugere bliver mere og mere digitaliserede, bør en stærk digital kommunikation med kunderne og forbrugerne være et stort fokus hos de enkelte virksomheder.

Kundeoplevelsen-16-9-2.jpg

Har du styr på kundeoplevelsen?

Hvornår har du sidst tænk på, hvordan jeres kunder opfatter jeres virksomhed? Hvad enten det omfatter jeres kommunikation eller de betalingsmuligheder I tilbyder, så bør I tænke kundeoplevelse ind.

Omni_Ida-16-9.jpg

Hvad er Omnichannel kommunikation?

Omni i omnichannel stammer oprindeligt fra latin og betyder “alle steder”. Formålet med omnichannel er at skabe bedre kundeoplevelser for dine kunder.

eArchive_16-9.jpg
Expert_Thomas-Otterlund_480x480.png

eArkiv giver smartere dokumentstyring

Opbevarer I virksomhedens vigtige papirer på den rigtige måde? Med elektronisk opbevaring er I sikre på at overholde de juridiske krav, samtidig med at bedre struktur skaber orden i arkiverne og giver hurtigere kundeservice.

Commons_16-9.jpg
Commons_Vasilis-Kostakis_Expert_NY.jpg

Vidensdeling – et lokomotiv for innovation

Digital Commons beskrives ofte som en digital ressource, andre frit kan bruge og udvikle, med Wikipedia som et af de mest kendte eksempler. Vidensdeling via Digital Commons bliver også mere og mere almindelig inden for medicinsk forskning og i smarte byer.

Gen-Z_16-9.jpg
Anders-Parment_Expert.png

Er du parat til de digitale indfødte: Gen Z?

Når medarbejdere fra 50'erne går på pension, overtager generation Z. Der sker lige nu et generationsskifte på mange arbejdspladser. Lovisa Sterner, livsstilsekspert og adfærdsforsker, forklarer, hvad det betyder for dynamikken.

Mattias-Noren_16-9_2.jpg
Mattias-Noren_Expert_NY.png

Årets digitaliseringstrends

Øget personalisering og større krav om sikker datahåndtering lyder som modsatrettede trends. Mattias Norén, head of Business Development, opsummerer de fem centrale digitaliseringstrends, der præger 2020, og som du er nødt til at tage stilling til.

Hvor-gar-kunden_16-9.jpg

Hvilken vej går kunden?

I takt med ændret forbrugeradfærd og hastig teknologisk udvikling er det et spørgsmål, mange søger svar på. Institut for Fremtidsforskning (IFF) bruger scenarieplanlægning til at forberede sine kunder på flere mulige fremtidsscenarier.

Vor-tids-megatrends_16-9_NY.jpg

Vor tids megatrends

I udviklingen af en solid og succesfuld strategi- eller scenarieproces er det ifølge IFF afgørende, at virksomheder og organisationer identificerer de megatrends, der vil påvirke deres fremtid, og forberede sig på den effekt, de kommer til at have på virksomheden. Disse 14 strømninger i samfundet regner IFF som vores tids megatrends.

8-konsekvenser-af-oget-forbrugermagt_16-9_DK.jpg

8 konsekvenser af øget forbrugermagt

De seneste år er der blevet talt meget om, at forbrugermagten øges, men hvad betyder det i praksis, og hvad bruger forbrugerne magten til? Vi har samlet otte tydelige tegn på, at kunden har taget kontrollen.

Verdidrevet-forbruk_16-9_NY.jpg

10 virksomheder som har taget stilling

Forbrugere har ikke blot højere tillid til virksomheder end til myndigheder, de mener også, at erhvervslivet skal være en del af løsningen på politiske og sociale problemer.

Etikk-teknologi_2_16-9_NY.jpg

Etik+teknologi skaber nordisk fordel

Betalingsløsninger fra Kina og USA dominerer den globale e-handel. Men midt imellem de to stormagter forsøger den unge norske virksomhed Vipps at tilkæmpe sig en del af kagen.

Nye-apper_16-9.jpg

Nye apps med fokus på at opfylde drømme

Få hjælp til din hverdagsøkonomi. Nå dit sparemål. Virkeliggør dine drømme. Analysetjenester er det seneste inden for app-økonomien og henvender sig især til millenials.

Hjelp-til-a-navigere_16-9_NYAST.jpg

Hjælp til at navigere efter nye spilleregler

I takt med at antallet af betalingstjenester stiger, bliver det stadig vigtigere for virksomheder at inkludere Payment Management i deres omnichannel-strategi. Muligheden for selv at vælge betalingsmetode øger både loyaliteten og betalingsviljen.

Teknologi-forbrukere-drommer-om_16-9_NY.jpg

Teknologi, som opfylder forbrugernes drømme

Ericsson Consumer & IndustryLab har undersøgt, hvilke trends forbrugerne ønsker sig mere af i fremtiden. Nemmere indkøb, hurtigere betaling og mere præcise anbefalinger stod højt på ønskelisten.

Google-16-9.jpg

Kontorer, der gør jobbet sjovere

Vore dages teknologi gør det muligt at arbejde overalt. Så hvad kan et kontor egentlig tilbyde, som man ikke kan få i et arbejdsværelse derhjemme?

x-enheter-illustration-16-9.jpg

X-enheder giver plads til innovation

Med x-enheder kan store virksomheder udnytte startupvirksomhedernes evne til hurtig omstilling, samtidig med at en passende afstand til moderselskabet giver styrke til at opskalere, når tiden er inde.

Hilde-Johannessen_16-9.jpg

En guide til rejsen

Enkelhed og transparens på hele kunderejsen er nøglen til at vinde kundernes tillid. Det mener Hilde Johannessen, som designer tjenester. Hun har studeret kundeoplevelser i fire år hos konsulentbureauet BEKK. 

Vis mere