Brancher Telecom / IT

Mindre churn og målrettet kundekommunikation hos teleselskaber

Teleselskaberne kan med et styrket fokus på kundekommunikation og kundeservice vinde kundernes tillid og styrke loyaliteten. Strålfors har de løsninger, der skal til.

Vind den hårde konkurrence om kunderne

I dagens telebranche skifter kunderne hurtigt udbyder, hvis de ikke er tilfredse. Den skarpe konkurrence kræver, at man konstant overgår kundernes forventninger til kommunikation og betalingsmuligheder. Der er behov for effektive løsninger til klar og personlig kommunikation for at minimere risikoen for kundetab. Det handler om at betragte fakturaen som et værktøj til mersalg, sikre at kundeservice har let adgang til korrekte oplysninger og effektivisere samt automatisere processer.

Strålfors hjælper teleselskaber i Norden med målrettet kundekommunikation gennem skræddersyede udsendelser, brugervenlige betalingsløsninger og effektive kommunikationssystemer. 

Kontakt os

Skræddersyede og sikre kommunikationsløsninger

Customer-service_16-9.jpg

De rigtige værktøjer til mere effektiv kundeservice i telebranchen

Det er vigtigt, at man som teleudbyder i en meget konkurrencepræget branche har fuldt fokus på at opfylde kundernes forventninger om service. Klar kommunikation og adgang til de rigtige oplysninger spiller en vigtig rolle for at bevare kundernes loyalitet og minimere risikoen for kundetab.

Invoice-as-selling-tool_16-9_New.jpg

Fakturaen som salgs- og kommunikationskanal

Fakturaen er en vigtig og naturlig kommunikationskanal mellem teleselskabet og kunden. Udnyt fakturaens fulde potentiale til at levere opdaterede oplysninger og personlige tilbud, såsom den nyeste mobiltelefon eller ekstra data, så den bliver en værdifuld kanal, der fremmer mersalg.

Easy-payment_16-9.jpg

Skræddersyede løsninger til fakturabetaling i telebranchen

Hvis mobil- og bredbåndsfakturaer er besværlige at betale, risikerer man dyre inkassosager og ikke mindst frustrerede kunder. Dit teleselskab kan øge kundeloyaliteten ved at tilbyde flere kanal- og betalingsmuligheder.

B2B-invoice_16-9.jpg

Effektiv B2B-fakturahåndtering til teleselskaber

Lad ikke ineffektive faktureringsprocesser mellem dig, dine leverandører og erhvervskunder stå i vejen for, at du kan fokusere på din kerneforretning. Med en nordisk automatiseret løsning til at sende og modtage e-fakturaer kan I fokusere på det, der virkelig betyder noget.

Allente i telekombranchen:

”Vi har foretaget en række tilpasninger ved hjælp af ressourcer fra PostNord Strålfors, som har været utrolig serviceminded og løsningsorienteret. Som en nordisk organisation, ligesom os, har det været positivt at de forstår vores specifikke behov."

"

Mia Brejcha, Customer Communication Specialist hos Allente

Inspiration

Allente

Digitalisering bringer Allente tættere på kunden

Allente står for "all entertainment". Navnet skal afspejle det nye varemærkes position på markedet, og hvad virksomheden ønsker at tilbyde sine kunder. PostNord Strålfors har i tæt samarbejde med Allente opbygget et system, hvor al fakturering sker via Strålfors' Omnichannel-platform, og det har hjulpet Allente med at accelerere sin digitale rejse.

Telia Danmark 16-9.png

Telias digitale rejse

Telia arbejder målrettet med at digitalisere hverdagen for både virksomheden og kunderne. I forhold til at håndtere indkommende kommunikation, som modtages i Telias e-Boks, har Telia valgt eDistribution løsning for at kunne klassificere og distribuere kommunikation til rette modtagere internt i Telias organisation.

Video om fakturaoplevelsen

Fremtiden for faktura- og betalingstjenester

I videoen får du mere at vide om, hvordan fakturaoplevelsen ændrer sig sammen med Tom Pope, SVP of Payments hos Tink, som interviewer, vores eksperter fra Strålfors: Mattias Norén, VP Business Development, og Andreas Schei, Business Development Manager.

fintechfindings-podcast_16-9.jpeg

Podcast: Sådan strømliner du betalingsprocessen for forbrugerne

I denne episode af Tink Podcast Fintech Findings møder du Adam Trojmar, Product Solutions Manager hos Tink, og Thomas Otterlund, Product Manager hos PostNord Strålfors, med værten Tom Pope - SVP of Payments and Platforms hos Tink.

Kontakt os!

Vil du vide mere om, hvordan du kan opfylde fremtidens krav om kundefokuserede løsninger? Kontakt os, så fortæller vi mere.

Claus Bek
Key Account Manager, PostNord Strålfors
+45 21 200 200
claus.bek@stralfors.dk

Send en besked
Claus Bek 1-1.png