Holdbare løsninger til forsyningsbranchen 

Forsyningsbranchen befinder sig midt i en transformation. Omstillingen til mere bæredygtig energi sker samtidig med, at der sættes mere fokus på at opfylde kundernes behov.  Sidstnævnte har Strålfors mere end 25 års erfaring med at samarbejde med forsyningsbranchen.  

Løsninger til holdbare kundedialoger 

Med jeres kunder i centrum tilbyder vi smarte kommunikationsløsninger, processer og automatiserede flow til en branche i konstant udvikling.

Den samfundsvigtige forsyningsbranche fokuserer på kerneforretningen og på sikker og pålidelig forsyning. Men vi ved, at alt det andet i virksomhederne også skal fungere problemfrit. Digitaliseret, automatiseret og kundetilpasset. Det er det, vi kan hjælpe jer med.

Vi hjælper jer med at kommunikere på den måde, jeres kunder forventer. Vi sikrer, at jeres processer både har den nødvendige kvalitet og effektivitet og samtidig overholder compliance.

Kontakt os

e-boks-forsyning-energi_16-9.jpg

Kommuniker med dine kunder uden CPR-nummer i e-Boks

Forsyningsbranchen skal kunne kommunikere med sine kunder uanset, om det handler om udsendelse af faktura, varslinger eller øvrig relevant info. Det har tidligere været en forudsætning at have modtaget kundens CPR-nummer og have indhentet samtykke, men nye muligheder i e-Boks løser denne problematik.

Increased-loyalty_16-9.jpg

Større kundeloyalitet. Mindre kundefrafald.

Loyale kunder forudsætter opmærksomme leverandører. Vores fleksible løsninger er et godt udgangspunkt for at reducere kundefrafaldet i forsyningsbranchen.

Energibranchen reducerer omkostningerne med effektive løsninger

Reducér omkostningerne med automatiserede processer

Kunderne stiller større krav i en verden i hastig forandring. Derfor er forsyningsbranchens medarbejdere nødt til at kunne gøre kommunikationen personlig i de rigtige kanaler – på en omkostnings- og ressourceeffektiv måde.

Sustainability_16-9.jpg

Bæredygtige processer kræver smarte løsninger

Bæredygtighed er noget, der præger og påvirker hele virksomheden. Man kan ikke vælge nogen anden kurs, hverken i stort eller småt. Vi bringer jeres virksomhed og jeres kunder fremad og videre ad den rette vej.

Udvalgte kunder indenfor forsyningsbranchen

Thisted Vand

Sikker, digital linje direkte fra Thisted Vand til kunderne

Med direkte adgang til 75% af kunderne i e-Boks ved Thisted Vand i dag med sikkerhed, at deres afsendelser lander hos rette modtager. Det giver sikkerhed i arbejdet, sparer tid og minimerer ressourcer og udgifter til print, kuvertering og porto.

16_9_AURA.jpg

AURA Energi

Strøm er strøm, men den kan pakkes ind i god kundeservice. Når produktet ikke adskiller sig fra konkurrenterne på markedet, må man skille sig ud på andre parametre. Præcis hvad, der har betydning for kunderne, kan en Customer Journey Mapping (CJM) afsløre. AURA Energi har været på rejsen sammen med sine kunder.

Skellefteå Kraft

Skellefteå Kraft – en digital succeshistorie i forsyningsbranchen

Skellefteå Kraft har gennemgået en imponerende digital rejse. Trods store udfordringer er Skellefteå Kraft i dag en effektiv virksomhed med Sveriges måske bedste kundeservice i forsyningsbranchen. – Uden PostNord Strålfors' kundefokus var vi aldrig nået så langt, siger Eva-Lena Berglund, chef for Fakturering.

Eon_16-9 (2).jpg

E.ON er klar til næste skridt

Digital kundekommunikation er blevet normen i forsyningsselskabet E.ON, og det er gået rigtig hurtigt. – For bare nogle år siden var det et supplement, men nu er det lige omvendt. Det gør det nemmere både for kunden og for os selv, siger Mikael Bladh, Head of Back Office.

Inspiration

Tre tips, der styrker dialogen med jeres kunder

Tre tips, der styrker dialogen med jeres kunder

Kundekommunikation er en af de vigtigste og mest kritiske faktorer, når det handler om at fastholde sine kunder og skabe loyalitet. I en tid med mange uroligheder er det en af de største udfordringer for aktørerne i forsyningsbranchen. Energi- og elforsyning er et af de vigtigste spørgsmål i samfundet. Men er kunderne ligeglade med, hvem der leverer fx elektriciteten? Er prisen den eneste faktor, der afgør, hvilken leverandør man vælger?

Forsyningsbranchen reducerer omkostningerne med effektive løsninger, der opfylder kundernes ønsker

Forsyningsbranchen reducerer omkostningerne med effektive løsninger, der opfylder kundernes ønsker

Adgang til information betyder alt for virksomheden, og det er vigtigere end nogensinde at forstå kunderejsen. Så hvad gør I, når kundernes krav ændrer sig, samtidig med at der stilles krav om at reducere omkostningerne. Ved I, hvad I skal gøre? Sammen med os begiver I jer ud på en rejse, der gavner alle involverede parter.

Digitalization-and-environmental-impact_16-9.jpg

Sådan kan digitalisering reducere din virksomheds miljøpåvirkning

Vidste du, at 100.000 papirfakturaer svarer til 14.600 kilometers bilkørsel eller en rejse tur/retur til Thailand? Du kan bidrage til en grønnere planet ved at digitalisere mere. Vi forklarer hvordan.

Compliance_16-9.jpg

"Det handler dybest set om tillid"

PostNord Strålfors håndterer hver dag enorme mængder personoplysninger. – Det handler dybest set om tillid, og om at vores kunder og medarbejdere skal føle sig helt trygge ved, at vi kan levere det, vi lover, både digitalt og fysisk. Og at vi håndterer kundernes data på en korrekt og sikker måde, siger Martin Nyberg, Chief Compliance Officer i PostNord Strålfors.

Kontakt os!

Vil du vide mere om, hvordan du gør jeres kommunikation mere omkostningseffektiv og bæredygtig – og samtidig opfylder kundernes krav? Kontakt os, så fortæller vi mere.

Kenneth Lundøe
Key Account Manager, PostNord Strålfors
+45 21 97 10 70
kenneth.lundo@stralfors.dk

Send en besked

Kenneth-Lundo_Cirk-632px_Bg-Green-G4_221117.jpg