Kan din virksomhed ikke længere hente og fordele Digital Post fra offentlige myndigheder?

Næste generation Digital Post (NgDP) er gået live den 21. marts 2022, hvilket betyder markante ændringer for din virksomhed, når I skal arbejde med den Digitale Post som I modtager:
- I kan som virksomhed, ikke længere benytte jer af automatisk videresendelse af Digital Post fra offentlige myndigheder.
- I skal fremover selv holde jer opdateret via jeres indbakke i virk.dk eller gennem den nye Digital Post-app.
- Når I manuelt videresender Digital Post som er modtaget fra offentlige myndigheder kommer de i et nyt format – MeMo.
Med ovenstående ændringer øges kompleksiteten og der er risiko for at I som virksomhed ikke kan overholde vigtige deadlines.
PostNord Strålfors kan hjælpe
Hvis I vil fortsætte med at læse Digital Post fra offentlige myndigheder i jeres egne systemer, kræver det et afhentersystem.
PostNord Strålfors hjælper mange virksomheder med automatisk at afhente og videresende Digital Post direkte til jeres mailsystem, hvor det afleveres til én eller flere modtagere.