Den enkle vej til smartere fakturering
Har du nogensinde tænkt på, hvilke betalingsløsninger du tilbyder dine kunder?
Gør du det nemt for dem? Og hvad er alternativerne?
Vi samarbejder med Nordens førende leverandører indenfor betalingsløsninger for at kunne tilbyde de alternativer, der bedst passer til din virksomhed, dit marked og dine kunders behov.
– Vi hjælper allerede mange virksomheder med at få betalt til tiden og samtidig forbedre deres kundeoplevelser siger Giovanni Belli, Head of Business Development hos PostNord Strålfors.
Betalingsløsninger i Omnichannel
Vores Payment Management-løsninger er udviklet med et Omnichannel-perspektiv, så du nemt kan lade dine kunder beslutte, hvordan, hvor og hvornår de vil betale deres faktura.
Giovanni Belli, Head of Business Development hos PostNord Strålfors.– Vi synes, at betaling af fakturaer skal være så enkel og sikker, som den er effektiv. Med vores løsninger indenfor Payment Management har vi fjernet kompleksiteten af digital fakturering. Det betyder også, at vores kunder kan bruge al deres tid på at opbygge en bedre kundeoplevelse - og i sidste ende også en bedre forretning, siger Giovanni Belli.
Flere og flere foretrækker at betale i digitale kanaler som MobilePay. Disse løsninger gør betalinger hurtigere og nemmere, men digital fakturering er også en kompleks proces, der kræver integration af flere forskellige løsninger, datastrømme og høj sikkerhed.
– I dag er der mange betalingsløsninger til fakturering. Samtidig har hver kunde sine unikke præferencer. Hvis fakturaen ikke passer til kundens ønsker, kan det føre til ubesvarede betalinger, dyre påmindelser, lavere cash flow og i sidste ende også en dårlig kundeoplevelse, siger Giovanni Belli.
Har du brug for hjælp til at komme i gang?
Med Payment Management fjerner PostNord Strålfors kompleksiteten i digital fakturabetaling. Vi hjælper virksomheder med at digitalisere deres faktura-flows og imødekomme deres forbrugeres behov. Kontakt vores eksperter, så finder vi sammen de betalingsløsninger, der passer bedst til din virksomhed.