Webinar om e-Boks Betaling den 25/9 fra kl. 9.30-10.30

Oplever du, at dine kunder ikke får betalt deres regninger til tiden? Så send dem via e-Boks!

TopImage-2_Beta_872x525.jpg

Deltag i webinaret og få et indblik i, hvordan jeres virksomhed kan øge jeres digitalisering og herigennem øge kundetilfredsheden, opnå flere besparelser samt øge jeres likviditetsflow.

Webinaret tager ca. en time.

Agenda

  • Kort introduktion
  • Hvilket problem løser e-Boks Betaling
  • Produktgennemgang (processen set fra brugerens side og nøglefunktioner)
  • Kundereferencer
  • Spørgsmål


Webinaret er interessant for virksomheder og offentlige myndigheder, som sender regninger enten via post eller i e-Boks.

TILMELDELSE TIL WEBINAR

Webinar tirsdag den 25. september 2018 fra kl. 9.30-10.30.

Frist for tilmelding er dagen før afholdelsen kl. 16.

Skulle du være forhindret i at deltage, er du velkommen til at tilmelde dig alligevel, da du vil få optagelsen tilsendt i en e-mail efter webinaret.

Vi glæder os til din deltagelse.


TILMELD DIG HER


Praktik
På dagen logger du på senest 5 minutter før start med det link, du modtager på e-mail, når du har tilmeldt dig - og tjek at højtaleren i din pc er åben og fungerer.

 

I samarbejde med

eBoks