Webinar om Digitale underskrifter i e-Boks den 19/9 fra kl. 9.30-10.30

Oplever du, at det kan være besværligt og administrativt tungt at indhente underskrifter på kontrakter og aftaler? Så gør underskrifterne digitale og spar penge!

TopImage_872x580.jpg

Sagsbehandlingen bliver langt nemmere og hurtigere for begge parter, og I kan indhente underskrifter på alle tidspunkter af døgnet. Desuden opnår I en sikker håndtering af personfølsomme data.

Deltag i webinaret og få et indblik i, hvordan jeres virksomhed kan øge succesraten for Digitale underskrifter. På webinaret vil vi vise, hvordan I kan øge omsætningen, opnå flere besparelser og samtidig bibeholde den juridiske sikkerhed ved at bruge e-Boks Digitale underskrifter.

Webinaret starter kl. 9.30 og tager cirka en time.

Agenda

  • Kort introduktion
  • Hvilket problem løser Digitale underskrifter i e-Boks
  • Produktgennemgang (processen set fra brugerens side og nøglefunktioner)
  • Kundereferencer
  • Spørgsmål


Webinaret er interessant for virksomheder og offentlige myndigheder som sender kontrakter og andre dokumenter ud til signering enten via post eller i e-Boks.

TILMELDELSE TIL WEBINAR

Webinar onsdag 19. september fra kl. 9.30-10.30.

Frist for tilmelding er dagen før afholdelsen kl. 16.

Skulle du være forhindret i at deltage, er du velkommen til at tilmelde dig alligevel, da du vil få optagelsen tilsendt i en e-mail efter webinaret.

Vi glæder os til din deltagelse.


TILMELD DIG HER


Praktik
På dagen logger du på senest 5 minutter før start med det link, du modtager på e-mail, når du har tilmeldt dig - og tjek at højtaleren i din pc er åben og fungerer.

 

I samarbejde med

eBoks