Smarter Communication

Hold dig opdateret om de seneste kommunikationstrends og den nyeste teknik. Og læs om, hvilke udfordringer virksomheder, der ønsker at kommunikere mere effektivt, står over for. Du kan læse Smarter Communication som e-magasin eller abonnere og modtage bladet direkte i brevkassen.

Sy dine kanaler sammen

#3 2017 – Sy dine kanaler sammen

Meningsfuldt og relevant. Sådan skal kundernes oplevelse være, når de er i kontakt med din virksomhed – uanset om det sker via sociale medier, i en fysisk butik, eller når de logger ind for at betale en digital faktura. Med en omnichannel-løsning giver interaktion i én kanal aftryk i den næste. Så sy dine kanaler sammen!

  • Rasmus Houlind viser, hvordan du måler dit arbejde i omnichannel marketing.
  • Jonas Hammarberg giver tips til, hvordan du styrer virksomheden ind i digitaliseringens anden fase.
  • Mikael Bladh om, hvordan fakturaer i omnichannel giver mere tilfredse kunder hos el- og energiselskabet E.ON.
  • Anders Svensson fra Alektum Group fortæller, hvordan indsamlede kundedata er bestemmende for, hvilken kanal der er bedst egnet til kontakt og betaling.
  • Digitale inkassokrav giver hurtigere betalinger, fortæller Fred-Ivar Forsland fra kreditbureauet Lindorff.

Læs hele magasinet

Tidligere numre af magasinet

Kunderejsen 2.0
#2 2017

Kunderejsen 2.0

Personaliseret miks til den bedste kunderejse. Med viden om, hvordan du kan benytte digitaliseringen til at finde kunder og tilbyde dem det, de efterspørger, vil din virksomhed kunne udvikle sig på nye markeder. Følg med på den digitale kunderejse!

Er du sikker?
#1 2017

Er du sikker?

Uanset hvor kort eller langt din virksomhed er kommet på den digitale rejse, er der en ting, som altid er aktuel. Sikkerheden. Derfor tilegner vi næsten hele dette nummer til sikkerhed. Vi håber, at du får glæde og udbytte af læsningen!

Lær at tale med dine data
#4 2016

Lær at tale med dine data

Hvad betyder dit varemærke, når data og algoritmer i stadig højere grad styrer kundernes valg på internettet? Men vejen dertil er anderledes end tidligere, og datastyret kommunikation er kommet for at blive.

Et godt ry giver langvarige relationer
#3 2016

Et godt ry giver langvarige relationer

Alle mennesker vil gerne være afholdte. Det samme gælder for virksomheder. Hvis du tilstræber langvarige kunderelationer, skal du være opmærksom på kundernes behov, og du skal arbejde med virksomhedens ry.

Disruption: Vind, eller forsvind
#2 2016

Disruption: Vind, eller forsvind

Den hurtige tekniske udvikling har skabt muligheder for små nye aktører til effektivt at sætte de eksisterende forretningsmodeller ud af spil. Vi ser nærmere på disruption og viser, hvordan du kan blive en vinder.

Hvordan fungerer automatiseret kommunikation?
#1, 2016

Hvordan fungerer automatiseret kommunikation?

I dag har man nye og effektive måder at samtale med sine kunder på – når som helst og hvor som helst. Men for at nå hertil skal du finde og benytte dig af de spor, som kunden efterlader sig, og samtidig se og forstå behovene.

Smarter Communication, #4 2015
#4, 2015

One to one med alle kunder

  • Gensidig loyalitet.
  • Hvorfor skal jeg eje alting?
  • Respons over al forventning.
  • Kunderne flytter sig hurtigt.
  • Følg kundens ledelse.
Smarter Communication, #3 2015
#3, 2015

Et århundrede med smarte forretninger

  • Tilbage til fremtiden – trendspotting for 10 år siden
  • Ny forbrugermagt i pengepungen
  • Instant shopping forandrer forbrugeradfærden
  • Nye forretninger med prædiktiv analyse
  • Strålfors' smarte forretninger gennem 101 år
Smarter Communication, #2 2015
#2, 2015

Du skal turde digitalisere din forretningsmodel

  • Hård kamp om pengene
  • Så digitale er dine naboer
  • Opkoblede ting
  • British Gas sparer på print
Smarter Communication - #1, 2015
#1, 2015

Lad kunden vise vejen

  • Inviter konkurrenterne
  • Kortlæser med muligheder
  • Digitale udfordringer
  • Beløn dine kunder
Smarter Communication - #2, 2014
#2, 2014

Er du klar til fremtidens kommunikation?

  • Find ud af, hvad kunderne synes
  • Analyser for en bedre dialog
  • Trends inden for kommunikation
  • Sådan bliver du supernetværker
Smarter Communication - #1, 2014
#1, 2014

Multichannel – Kunden kommunikerer på alle kanaler

  • Digitalt kørekort
  • Vi ser mod øst
  • Eyetracking
  • Tilbyd flere variationer
Smarter Communication - #2, 2013
#2, 2013

Release the power of communication

  • Alt kommunikerer – overalt
  • Hvad ved du om Big Data?
  • Markedet er ene og alene service
Smarter Communication - #1, 2013
#1, 2013

Fakturaen giver handlen et løft

  • Læserne er avisernes nye magthavere.
  • Tillid og inspiration
  • Viden giver loyale kunder
  • Dette er triggerlogik

Abonner på vores magasin

Magasinet Smarter Communication udkommer fire gange om året, og det koster ikke noget at abonnere.

Abonner på vores magasin

Tak for din tilmelding! Magasinet vil blive sendt til den adresse, du har oplyst i formularen.