Den dynamiske model

Jerry Johansson er kundeudvikler i PostNord Strålfors og arbejder til daglig med alle virksomhedens kommunikationsløsninger.
– Vi har en masse digitale leveringer, som strækker sig fra enkle, sort-hvide PDF-fakturaer til omnichannel-kommunikation, der understøttes med dynamiske HTML-dokumenter, siger han.

Den-dynamiska-modellen.jpg

Fakturaen er ofte en dårligt udnyttet kanal til at skabe relationer til kunderne.

Fakturaen er ikke kun et dokument, der fortæller dine kunder, hvad de skal betale for de tjenester eller produkter, du leverer.

– Den er i mange tilfælde også det eneste, de ser fra din virksomhed til daglig. Det betyder, at fakturaen generelt er en utrolig vigtig del af din kommunikation, fortæller Jerry Johansson.

Han er en varm fortaler for at gøre den administrative kommunikation mere interaktiv.

– Det handler om at give kunderne en større oplevelse. I dag kan vi fx give kunderne detaljer om forbrug eller saldo og visuelt vise statistik med interaktive diagrammer.


Du kan nemt få et preview af resultatet for alle platforme og kanaler på skærmen. Dynamisk og nemt.

Det kaldes dynamisk kommunikation. Hvorfor?

– Fordi du kan sende alle typer budskaber tilpasset til præcis den kanal og enhed (mobiltelefon, computer eller tablet), kunden foretrækker – fx til en digital postkasse, direkte til mobiltelefonen som sms eller til en mobilapp.

Det betyder også, at slutkunden kan modtage al administrativ kommunikation i sin mobiltelefon.

– Når du opretter dine udsendelser, er det nemt at foretage de nødvendige justeringer ét sted i vores værktøj. Derefter slår rettelsen automatisk igennem alle steder og i alle kanaler – samtidig. Du kan nemt få et preview af resultatet for alle platforme og kanaler på skærmen. Dynamisk og nemt, siger Jerry Johansson.

Det betyder, at slutkunderne kan vælge, hvornår og hvordan de vil modtage budskaber.

– Du gør al information og alle fakturaer til interessante og interaktive dokumenter, som dine kunder ønsker at læse og udforske. Dynamisk kommunikation understøtter også levering i omnichannel.