Strålfors digital leverandør til ATP

ATP har efter EU-udbud valgt Strålfors som leverandør til Danmarks største digitale postopgave.

ATP - Kontor gruppebillede.jpg

Foto: Sine Fiig

Strålfors skal i de kommende fire år stå for ATPs digitale postmodtagelse og fordeling, hvor flere end 5.000 henvendelser dagligt skal modtages fra Borger.dk, Virk.dk, e-mail, portalløsninger og fysisk post. Strålfors skal klassificere alle henvendelser og levere disse digitalt til flere end 20 forskellige ordninger under Udbetaling Danmark og andre ordninger, der administreres af ATP.

Vi er glade for, at ATP har vurderet Strålfors' løsning som den bedste til at understøtte Udbetaling Danmarks formål, at levere en ensartet og effektiv sagsbehandling, der styrker borgernes retssikkerhed, siger Administrerende direktør Thomas Knudssøn.

Det er afgørende for os, at de store mængder post, vi hver dag modtager, håndteres korrekt og smidigt. Med aftalen ser vi frem til, at PostNord Strålfors fortsat sikrer dette, siger Lilian Mogensen, koncerndirektør i ATP og direktør i Udbetaling Danmark.

Vi er rigtigt stolte af den løsning vi har bygget, fordi kravene fra ATP var så høje, men også fordi løsningen i stort omfang er kernen i vores Multikanal løsning, som vi tilbyder til både offentlige og private virksomheder, der har behov for en effektiv kommunikationsløsning.