Omnichannel i din kunde kommunikation

Alle kunder har forskellige ønsker og krav til, hvordan de ønsker, at du kommunikerer med dem. Kundeoplevelsen er altafgørende for, om kunden bliver – og det har aldrig været nemmere end nu, at tilbyde kunderne, at kommunikere med dem på lige præcis de kanaler, som de foretrækker.

Omnichannel_580x872.jpg

Det handler om at kommunikere med dine kunder, der hvor de er – og der hvor de ønsker det; måske er det via email, sms, web, sociale medier, mobil app eller et printet brev. Der findes i dag over 20 mulige kommunikationskanaler – og det handler om at være der, hvor kunderne er. Med så mange kanaler er det også vigtigt for din virksomhed, at have en CCM (Customer Communication Management) service provider, der kan hjælpe jer med at sende samme budskab på en let og enkel måde til alle kanaler.

Strålfors CCM løsninger hjælper virksomheder med at designe, administrere og levere personlig kommunikation som breve, fakturaer, forsikringspolicer, kontrakter og meget andet kunde kommunikation fra en central platform til alle modtagerkanaler.

Hos Strålfors har vi specialiseret os i, at levere den type CCM software, der er tilpasset til netop din virksomheds behov – og som kan hjælpe din virksomhed med at leve op til tidens digitale krav om at være repræsenteret omnichannel.